JW Marriott Bucharest Grand Hotel | 16 Decembrie 2024 | 11:00 - 21:00
În ultimii ani, European Business Leaders a redefinit standardele conferințelor de business din Europa, promovând inovația și excelența. Organizația conectează profesioniști de top și facilitează schimbul de bune practici, contribuind la formarea unei rețele puternice de lideri care oferă soluții inovatoare pentru provocările actuale.
EURPEAN BUSINESS LEADERS SUMMIT
De la idee la Succes
HR & Management Pannel
Parteneri principali
JW Marriott Bucharest
| 16 Decembrie 2024 | 11:00
★ Early Bird Tickets ★
Prices will go up in
STANDARD
249 RON
645 RON
- Acces la locație pentru întregul eveniment
- Experienta unei conferinte de afaceri
- Acces la zonele de relaxare
- Coffee break-uri
- Networking alaturi de speakeri, parteneri si viitori parteneri sau clienti pentru business-ul tau
- Discounturi la partenerii conferinței
- Networking cu speakerii
- Priority check-in
- Masa de pranz
- Acces la GALA (badge și brățară)
- Oportunitate foto-video Speakeri
- Acces la o sesiune exclusivă de întrebări și răspunsuri cu speakerii
- Pachet cadou VIP
- Posibilitate de a avea o întâlnire 1:1 cu un speaker sau mentor
- Reserved premium seating in the First Class rows
- Acces la salonul VIP
- Acces o seara Networking cu Antreprenori de TOP in cadrul Fundatiei EBL
VIP
1995 RON
2745 RON
- Locuri limitate SALA
- Acces la locație pentru întregul eveniment
- Experienta unei conferinte de afaceri
- Acces la zonele de relaxare
- Coffee break-uri
- Networking alaturi de speakeri, parteneri si viitori parteneri sau clienti pentru business-ul tau
- Discounturi la partenerii conferinței
- Networking cu speakerii
- Priority check-in
- Masa de pranz
- Acces la GALA (badge și brățară)
- Oportunitate foto-video Speakeri
- Acces la o sesiune exclusivă de întrebări și răspunsuri cu speakerii
- Pachet cadou VIP
- Posibilitate de a avea o întâlnire 1:1 cu un speaker sau mentor
- Reserved premium seating in the First Class rows
- Acces la salonul VIP
- Acces o seara Networking cu Antreprenori de TOP in cadrul Fundatiei EBL
- BONUS - Voucher de reducere pentru edițiile viitoare (15%)
PREMIUM
995 RON
1245 RON
- Acces la locație pentru întregul eveniment
- Experienta unei conferinte de afaceri
- Acces la zonele de relaxare
- Coffee break-uri
- Networking alaturi de speakeri, parteneri si viitori parteneri sau clienti pentru business-ul tau
- Discounturi la partenerii conferinței
- Networking cu speakerii
- Priority check-in
- Masa de pranz
- Acces la GALA (badge și brățară)
- Oportunitate foto-video Speakeri
- BONUS - Voucher de reducere pentru edițiile viitoare (10%)
- Acces la o sesiune exclusivă de întrebări și răspunsuri cu speakerii
- Pachet cadou VIP
- Posibilitate de a avea o întâlnire 1:1 cu un speaker sau mentor
- Reserved premium seating in the First Class rows
- Acces la salonul VIP
- Acces o seara Networking cu Antreprenori de TOP in cadrul Fundatiei EBL
#MEETtheSPEAKERS
Irina ZAMFIR
Irina Zamfir, spirit liber de antreprenor – fondatoarea Horeca Trading Distribution, îmbină cu succes e-commerce-ul cu brandul personal pe social media, construind o comunitate autentică bazată pe transparență, inovație și relații umane.
Cu o abordare creativă, transformă ofertele de produse în experiențe memorabile, de la promovarea hârtiei igienice negre premium până la inițiative caritabile și prezentări inspiraționale.
Irina demonstrează că succesul unei afaceri înseamnă mai mult decât vânzări – înseamnă impact și conexiuni reale.
Andrei DUNUȚA
Fondator SPEAKINGS & Arta de a NU vinde®, antrenor de Public speaking & Vânzări, TEDx Keynote Speaker, aka omul care şi-a propus să schimbe vânzările şi public speaking-ul în România şi România prin vânzări şi public speaking.
I-au trecut prin mână, în cei 14+ ani de experiență, peste 20000 de cursanți, a antrenat peste 5000 de speakeri pentru competiții, conferințe, prezentări board și a livrat peste 100 de traininguri de vânzări sau concepte creative de vânzări pentru branduri precum: IMB, UiPath, HP, Samsung, Oracle, Avon, Sephora, BAT, Danone, Banca Transilvania, Coca-Cola, etc. A facilitat zeci de conferințe și evenimente corporate în calitate de moderator sau keynote speaker.
Dan PREDA
Dan Preda este expert contabil și consultant fiscal judiciar, cu peste 14 ani de experiență în domeniul financiar-contabil.
Prin seminarii, workshop-uri și Programul Afaceri în Control, el își propune să ajute antreprenorii în interpretarea corectă a datelor financiare, optimizarea proceselor și luarea deciziilor strategice bazate pe cifre clare.
Misiunea sa este să transforme provocările antreprenorilor în oportunități de creștere a profitului.
Florentina SAVU
Este un lider vizionar în domeniul energiei regenerabil cu o pasiune remarcabilă pentru protejarea mediului, Florentina și-a dedicat cariera promovării energiei regenerabile și sustenabilității. Sub conducerea sa, Solar Watts a devenit un lider în industria energiei, oferind soluții inovative și eficiente pentru companii și consumatori care își doresc să adopte tehnologii sustenabile și prietenoase cu mediul.
Datorită viziunii și determinării sale, Florentina joacă un rol esențial în tranziția României către surse de energie curată, contribuind semnificativ la dezvoltarea sectorului energetic verde.
Alin COMȘA
Alin Comșa este fondator al companiei de formare profesională și training All in Trust
Attitude. Pasionat de domeniul educației și al învățării, Alin folosește în cursurile pe care le susține, o experiența de business și management acumulată în peste 25 de ani de activitate.
În cursurile sale pot fi găsite informații din cele mai diverse domenii: negociere,
vânzări, literatură, cultură, artă, comunicare, inteligență emoțională, istorie, leadership sau filozofie. Discursurile lui Alin sunt construite în așa fel încât informațiile livrate să fie ușor de aplicat atât în viața profesională și personală.
Alin Comșa este licențiat în psihologie și comunicare iar începând cu anul 2010 este
acreditat coach NLP – având până în prezent peste 10 000 de ore de consiliere practică. În paralel, Alin Comșa este lector al Institutului Bancar Român – catedrele Formarea a formatorilor, Leadership și Management.
În paralel Alin Comșa este lector al Fundației Culturale Calea Victoriei, și membru
fondator al unui Institut de Management al Artei.
Horațiu HAGIU
Horatiu Hagiu este un nume recunoscut în domeniul fiscalității și antreprenoriatului, având un impact semnificativ în comunitatea de business din România. Fondator și partener al uneia dintre cele mai dinamice companii de consultanță fiscală și contabilitate, Weex Global, parte din grupul de companii profesionale TaxBridge.
Pe lângă activitatea sa profesională, este și gazda de succes a TaxCamp by Horatiu Hagiu, singura tabără care îmbină educația fiscală, contabilitatea și dezvoltarea personală într-un mod unic in Romania.
Horatiu Hagiu se bazează pe o experiență vastă în domeniul fiscal, participand in calitate de lector sau speaker la numeroase conferinte de specialitate. Înțelege importanța unei strategii financiare corecte, considerând-o elementul esențial pentru orice companie de succes, determinandu-l să-și asume misiunea de a mentoriza antreprenori aflați la început de drum, cat si sa sustina cresterea profesiei contabile si fiscale la un nivel de excelenta ridicat, in peste 25 ani de activitate.
Horatiu Hagiu este partener și lector si în cadrul proiectului Stup al Băncii Transilvania, un proiect de succes inca de la lansarea acestuia, cu o abordare orientată spre rezultate și o pasiune reală pentru educarea și sprijinirea noii generații de antreprenori.
Marcel VULPOI
Marcel Vulpoi este un profesionist cu o diplomă de licență în contabilitate și peste 20 de ani de experiență ca manager și proprietar al Vulpoi & Toader Management SRL. El excelează în construirea de relații cu managerii, clienții și autoritățile din România.
Cu abilități excelente de leadership și organizare, Marcel asigură funcționarea eficientă a operațiunilor companiei. El dezvoltă programe de formare pentru angajați, monitorizează performanța echipei și implementează modificări pentru a spori eficiența.
De asemenea, Marcel este un strateg capabil, axat pe atingerea obiectivelor financiare și crearea de propuneri de buget, având viziunea de a ajuta afacerea să crească și să valorifice oportunitățile emergente.
Lucian MUNTEAN
Specialist în Resurse Umane cu peste 26 de ani de experiență în companii multinaționale și românești din diverse sectoare (FMCG, energie, construcții, auto). Expert în managementul schimbării, relații de muncă, recrutare, soluționarea conflictelor, compensații și beneficii. A contribuit la implementarea planurilor strategice pentru recrutarea talentelor și dezvoltarea carierei, având competențe în dreptul muncii. În prezent, este HR Manager la grupul de firme ADAPTIVE HR.
Marius TODOS
Marius Todos este un antreprenor vizionar în tehnologie și consultanță, fondator al firmei Todos & Company, recunoscută pentru expertiza în consultanța pentru fonduri europene. Stabilit în București de 24 de ani, Marius a absolvit Universitatea din București ca inginer în Calculatoare și tehnologia informației și a început cariera managerială în 2006. Este formator acreditat, deține certificări europene și urmează cursuri la Harvard Business School, demonstrând abilități de lider prin inițiative comunitare în timpul studenției.
În prezent, Marius administrează Todos & Company și investește ca „business angel” în ecosistemul antreprenorial, fiind implicat și în activități filantropice. Crede în educația continuă și adaptabilitate, considerând viața o serie de lecții prețioase. Cu o viziune orientată spre inovație și impact social, Marius Todos rămâne un antreprenor de urmărit.
Cosmin CRICLEVIȚI
Cosmin Cricleviți este un antreprenor de succes, fondator al celei mai mari companii românești de consultanță industrială, cu afaceri în domeniile industriei, IT și servicii. Specializat în excelență operațională, Cosmin și companiile sale dezvoltă programe de formare pentru manageri și antreprenori, oferind soluții digitale și suport pentru creșterea eficienței în mediul antreprenorial.
Liliana BICA
Liliana Bica are peste 20 de ani de experiență în resurse umane, cu o pasiune constantă pentru formarea oamenilor.
Ca profesionist, combină pragmatismul și inițiativa cu curiozitatea și determinarea, obținând rezultate remarcabile. În plan personal, este mamă, soție și prietenă de încredere, fiind un mentor valoros pentru cei care caută ghidare.
Absolventă de inginerie la Universitatea din Petroșani, a învățat și aplicat constant în resurse umane. A format tineri ca trainer și consilier și a contribuit la volumul „Managementul resursei umane. Teorii în practica profesională.”
Magda POPA
Cu o experiență de peste 7 ani în resurse umane în paralel cu peste 10 ani în vânzări, Magda vine un factor diferențiator important: organizarea și implementarea proceselor de HR dintr-o perspectivă de vânzări. Această abordare presupune îmbinarea metodologiei de resurse umane cu un cumul de competențe precum: managementul echipelor și al comunicării, managementul conflictelor și aptitudini de vânzari. Magda este mereu deschisă la noi provocări și își doreste să crească și să se dezvolte cu fiecare experiență și interacțiune.
Ovidiu Toader
Antrenorul Antreprenorilor. Te ghidează să vezi afacerea ta cu claritate și să lucrezi cu eficacitate pentru a obține cele mai bune rezultate.
A lucrat direct cu mai mult de o mie de fondatori până acum. A avut peste 13.000 de sesiuni de lucru de coaching și mentorat. Contribuie la dezvoltarea și formarea mai multor echipe de management în companii antreprenoriale din România și Europa.
Cosmin RĂILEANU
Cosmin Raileanu, un nume de referință în lumea construcțiilor din România și Fondatorul și CEO al platformei inovatoare Vindem-Ieftin.ro. Cu o experiență solidă în domeniul construcțiilor și tehnologiei, Cosmin Raileanu a transformat modul în care se achiziționează materialele de construcții în țară.
Cu o viziune clară și indreptată către eliminarea stocurilor și optimizarea lanțului de aprovizionare, Cosmin a creat Vindem-Ieftin.ro pentru a aduce o schimbare semnificativă în industrie. Platforma oferă clienților acces direct la producători și la produse de înaltă calitate la prețuri competitive.
Una dintre cele mai importante misiuni ale lui Cosmin Raileanu este să contribuie la modernizarea industriei construcțiilor din România.
Alexandru si Nicoleta Manea
Alexandru și Nicoleta Mane formează un duo remarcabil în peisajul imobiliar de lux din România, fiind fondatorii și liderii vizionari ai brandului ANG Luxury. Împreună, aceștia au construit un imperiu dedicat excelenței, redefinind standardele pieței imobiliare premium printr-o combinație de viziune strategică, pasiune pentru design și o abordare centrată pe client.
Alexandru și Nicoleta reprezintă o echipă puternică, unită de valori comune precum inovația, perfecțiunea și dedicarea față de clienți.
Prin ANG Luxury, ei nu oferă doar servicii imobiliare, ci creează experiențe care reflectă un stil de viață sofisticat. Această combinație de energie, creativitate și profesionalism i-a consacrat drept un simbol al succesului în domeniul luxului din România.
Cine suntem
Despre EBLF
#1
Misiunea noastră
Fundația European Business Leaders și Next Generation HR își unesc forțele pentru a crea un viitor al muncii mai bun, prin promovarea inovației și a excelenței în domeniul resurselor umane.
#2
Obiectivele nostre
Dorim să fim catalizatorul schimbării în domeniul HR, inspirând și conectând lideri care își doresc să modeleze organizațiile de mâine.
#3
De ce noi?
Cu o rețea vastă de experți și o experiență solidă în organizarea de evenimente de profil, suntem partenerul ideal pentru a te ajuta să-ți dezvolți cariera și să-ți conectezi afacerea cu cele mai noi tendințe în HR.
Despre European Business Leaders Summit
Evenimentul este o platformă interactivă pentru schimbul de cunoștințe, idei inovatoare și bune practici esențiale pentru dezvoltare.
Participarea îți oferă acces la experți de top, explorând tendințele și provocările actuale, cu soluții practice pentru a-ți optimiza abordările profesionale.
Next Generation HR va oferi formate interactive variate, incluzând prezentări, discuții cu experți, povești de succes și oportunități de networking.
Inovații și tendințe
Participanții vor descoperi cele mai noi tehnologii și abordări în domeniul resurselor umane, de la inteligența artificială până la modele de lucru flexibile.
Strategii și abordări
Vor fi prezentate strategii pentru a construi echipe performante, a îmbunătăți experiența angajaților și a crea culturi organizaționale inclusive.
Instrumente și metodologii practice
Participanții vor învăța cum să aplice în mod concret aceste cunoștințe, prin intermediul unor instrumente și metodologii practice pentru evaluarea performanței, onboarding și dezvoltarea mărcii angajator.